Kurtlar Vadisi Pusu 178. Bölüm Full

8 yorum

  1. polat geldi maskeli o sadece o icindeki hayini aramak icin boyle yapdi

    YanıtlaSil
  2. Kafama Takılan Bişi War YAda Ben O Bölümü Kaçırdım Bilmiyorum Ama Yİne Bi soram. Nesrin Öldü Benim HAtırladığım Kadar Da Ne Mezarı Gördüm Ne Cenaze Tören KAçıncı BÖlümde Acaba ?
    Ama benim Hatırladığım Kadarıyla Boyle Bi sahne Olmadı. We niye Olmadığını Öğrenmek istiyorum.

    YanıtlaSil
  3. Polatda "öldü" ama cenaze töreni falan olmadı:D 

    YanıtlaSil
  4. Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  5. polat diye oynatdıgınız oyuncu nemati oldugu çok güzel anlaşılıyor necati gelecekmi yoksa başka birimi bilmek isterim

    YanıtlaSil
  6. polat diye oynatdıgınız nemati çok belli oluyor polatmı gelecek yoksa başka birimi bilmek isterim

    YanıtlaSil
  7. ya, kardesler artIk ,POLAT gelsin ya, yeter .PANA FILME BURDAN HABER OLSUN  EYER,..POLAT... artik yokso Dizi de bunu aciklasinlar, bizde bilelim artik   

    YanıtlaSil

Yeni Kayıt | Ayarlar | Yerleşim | HTML'yi Düzenle | Kayıtları Düzenle

TÜM BÖLÜMLER